خدمات طراحی لوگو

لوگوی خوب برند شما را مورد اعتماد می سازد

طراحی لوگو بر اساس اصول برندسازی موجب معتبرتر دیده شدن برند شما می شود؛ زیرا تنها لوگو هست که از برند شما در ذهن مخاطب حک می شود موجب افزایش اعتماد مخاطبان هدف شما می شود.   بر این اساس ساخت و طراحی لوگو در تیم ما با شیوه ای کاملا متمایز و حرفه ای صورت می گیرد و نماد بصری برند شما با به کار گیری اصول زیبا شناختی خلق خواهد شد.

 

 

چرا طراحی لوگو در تیم ما متمایز است؟!

Artboard-1-copy-21


استفاده از اصول برندینگ

تحلیل ویژگی های برند شما، بررسی مخاطبان هدف و انجام کار براساس جوهره و اصول طراحی برند موجب موفقیت چند برابر پروژه های طراحی لوگو می شود که ما همه آن ها را رعایت می کنیم.
Artboard-1-copy-28-1


دارای پشتوانه فکری قوی

یکی از موضوعات مهم در طراحی لوگو داشتن ایده هایی خلاقانه و منحصر به فرد می باشد که در عین سادگی به یاد ماندنی باشد که ما این اصل را رعایت می کنیم.  
99


رصد کردن مخاطبان هدف و رقبا

برای ارتقای هویت بصری برند نیاز به بررسی هوشمندانه رقبا ضروری می باشد و در کنار آن مخاطبان اصلی برند نیز بایستی شناسایی شوند که ما در فرایند طراحی لوگو آن ها را در نظر می گیریم.
44


طراحی کاملا مینیمال

طراحی مینیمال به معنی این است که طراحی در عین ساده بودن حداکثر بازدهی بصری را داشته باشد که حس آرامش و اعتماد را به مخاطبان انتقال دهد که در همه ی طراحی های ما این اصل رعایت شده است.